Mez - Southside Mez (Audio, Video) - Music Video

download - Mez - Southside Mez (Audio, Video) - Music Video

DOWNLOAD

Exclusive from WapYum as we dish out a new track called ''Mez - Southside Mez (Audio, Video) - Music Video'' check on it below.

More For You: Popsnotthefather ft Southside Mohammed - PIMPHAND* Downaload


Listen, stream, buy, mp3 download, read the lyrics and watch the video to "Southside Mez" by Mez.

The song was produced by T-Minus, Kal Banx & Mez.

The King of the studio has returned, as Mez rolls through with his brand new single "Southside Mez." Before diving in, it should be stated that Mez is first and foremost a visionary.

One who works to bring his music to life through audio and visual alike.

There's the confidence of an auteur director on the mic, one that has translated in new ways since he's started working behind the camera.

On that note, Mez makes sure to accompany his latest with some excellent visuals, designed and edited to enhance the dynamic nature of his flow.

Mez - Southside Mez (prod.

T-Minus, Kal Banx & Mez) Watch Video Lyrics.

[Chorus] Southside Mez, was he outside? Was he really, really, really outside? Yes Was he with your bitch Beatin' down the block with the Alpines? Yes (Ooh) Niggas hatin' on him, niggas waitin' on him Ain't it 'bout time? (Yes) Bitch [Post-Chorus] (Woo, woo, woo, woo) God done goddamn blessed me, blessed me, blessed me (Woo, woo, woo, woo) (Woo, woo, woo, woo) God done goddamn blessed me, blessed me, blessed me (Woo, woo, woo, woo) [Verse 1] I'ma father a lot of y'all niggas style The next few years gon' be mad Maury A verse gon' be like one hundred twenty thou' Don't hit my line if you ain't in the territory Yeah, I'm Worthdale, yeah, I'm Chastain I'm in Garner, I'm the cookout in Vanstory I was just a knotty head lil' boy I done come back with a man's story Now all these publishers keep on calling a nigga Said, "You need my help to give you a song" Everybody want a taste Ten years later, Mez done invented it all Now y'all know I got a visual mind Me and Tarantino playin' tennis tomorrow Can't stop 'til all my niggas' wrist freeze up That's a chemical bond I like skateboarding and Japanese manga Some people did not understand But being a nigga that's fronting for pictures and bitches was not in my plans I said, "My name Morris," she said, "Like Morris Brown?" I said, "Yeah, like the bands" The way I come back with the bands You niggas do not have a chance [Chorus] Southside Mez (Yeah), was he outside? Was he really, really, really outside? Yes Was he with your bitch Beatin' down the block with the Alpines? Yes (Ooh) Niggas hatin' on him, niggas waitin' on him Ain't it 'bout time? (Yes) Bitch [Post-Chorus] (Woo, woo, woo, woo) God done goddamn blessed me, blessed me, blessed me (Woo, woo, woo, woo) (Woo, woo, woo, woo) God done goddamn [Verse 2] Ooh, ooh, oh man, I was like, "Ooh, ooh" Whole lotta pistols, whole lotta danger Won't shit else to do, man Whole lotta niggas, whole lotta chambers They was like the Wu, man I like skateboarding and Japanese manga But my nigga like to shoot, man (Brrt, Bret) My nigga call me from the county again I miss it often 'cause the number is strange Went ahead and saved it under his name The people make the playlist but don't know the pain I mean, that won't go away with the money and fame, I mean I mean, not with the baddest bitches who wanna wait on me Not with the good ass sushi with the edamame (Damn) Bruh, bruh, bruh? Never understood why niggas would hate on me Maybe 'cause I'm back and forth on the plane, I mean Got it out of the mud but don't got a stain on me (Yeah) Bruh, bruh, bruh? [Chorus] Southside Mez, was he outside? Was he really, really, really outside? Yes Was he with your bitch Beatin' down the block with the Alpines? Yes (Ooh) Niggas hatin' on him, niggas waitin' on him Ain't it 'bout time? (Yes) Bitch [Post-Chorus] (Woo, woo, woo, woo) God done goddamn blessed me, blessed me, blessed me (Woo, woo, woo, woo) (Woo, woo, woo, woo) God done goddamn blessed me, blessed me, blessed me (Woo, woo, woo, woo) [Outro] Let me goddamn, let me goddamn Let me goddamn, let me goddamn Let me goddamn, let me goddamn chill Let me goddamn, let me goddamn chill Let me goddamn chill, let me goddamn chill Let me goddamn Let me goddamn chill, let me goddamn chill Let me goddamn Let me goddamn chill, chill, chill Kal Banx


>>DOWNLOAD<<<

Time Counts Uploader
18-10-2020 08:39
127 KellyChi

Related Songs