Ghostemane - AI (Audio, Video) - Music Video

download - Ghostemane - AI (Audio, Video) - Music Video

DOWNLOAD

Exclusive from WapYum as we dish out a new track called ''Ghostemane - AI (Audio, Video) - Music Video'' check on it below.

More For You: Travis Scott - Franchise (ft. Young Thug & M.I.A.) (Audio, Video) - Lyric Video,Music Video


Ghostemane is back with "AI".

Listen, stream, buy, mp3 download, watch the video and read the lyrics to the song co-produced by Ghostemane & Parv0.

Ghostemane may not be everyone's cup of tea but he's managed to earn himself a cult-like fanbase that will ride for anything he does.

The frequent $uicideboy$ collaborator just recently announced his new album ANTI-ICON and the latest single from that upcoming project has arrived.

Titled "AI," the song is a visceral experience, including ad-libs of Ghostemane seemingly belching.

A complete punch in the gut, this is just the latest representative of what Ghoste has been up to in the studio.

ANTI-ICON has been announced for a release on October 21, 2020.

"AI" is the first taste of what we can expect from it.

Ghostemane - AI (prod.

Ghostemane & Parv0) Watch Video Lyrics.

[Intro] (When you die, ain't nobody gonna remember you) (When you die, ain't nobody gonna remember you) (When you die, ain't nobody gonna remember you) (When you die, ain't nobody gonna remember you) (When you die, ain't nobody gonna remember you) Yeah (When you die, ain't nobody gonna remember you) (When you die, ain't nobody gonna remember you) When you die, ain't nobody gonna remember you [Verse 1] If you don't know me by now, I don't want you to None of your favorite rappers ever tell the truth Lie, lie, lie, lie, lie, out of my mind It's about damn time y'all startin' to die Lay low, I'm the ghost at your window Went away, now I'm way away There he go, fuck an icon, eyes on A.I.

Oh, I fucked around and put a pipe bomb in your radio [Pre-Chorus] A.I., A.I., A.I., A.I.

A.I., A.I., A.I.

(A.I.) [Chorus] A.I., A.I., A.I., A.I.

A.I., A.I., A.I., A.I.

(Ooh) A.I., (Ooh) A.I., (Ooh) A.I., (Ooh) A.I.

(Ooh) A.I., (Ooh) A.I., (Ooh) A.I., (Ooh) A.I.

[Verse 2] I don't wanna be the one to bear the bad news But a man who's claiming he's the man ain't a man at all Overcompensating for the lack of ability To really be an icon, not even a bygone Modern-day unsustainable, painfully mundane Forgettable, gets old in a minute Get sold to a label then never (See them again) [Bridge] I spend all my time listening to guys who committed suicide It's about time, it's about time And I only ever really cry To wash away the blood To wash away the blood I only ever cry To wash away the blood To wash away the blood To wash away the blood And I only ever cry To wash away the blood To wash away the blood To wash away the blood To wash away [Verse 3] Don't give a damn about a critic, they don't really get it They don't make a difference, they don't buy the tickets, ah Only really give a damn about the kids Live and die for the kids, live and die for the kids, ah [Chorus] A.I., A.I., A.I., A.I.

A.I., A.I., A.I., A.I.

(Ooh) A.I., (Ooh) A.I., (Ooh) A.I., (Ooh) A.I.

(Ooh) A.I., (Ooh) A.I., (Ooh) A.I., (Ooh) A.I.

A.I., A.I., A.I., A.I.

A.I., A.I., A.I., A.I.

(Ooh) A.I., (Ooh) A.I., (Ooh) A.I., (Ooh) A.I.

(Ooh) A.I., (Ooh) A.I., (Ooh) A.I., (Ooh) A.I.

[Outro] I only ever really I only ever really Cry to wash away all the blood AI


>>DOWNLOAD<<<

Time Counts Streams
October 17, 2020, 11:39 pm
127

Related Songs