Drake - Talk Up (ft. Jay-Z) - Lyrics

download - Drake - Talk Up (ft. Jay-Z) - Lyrics

DOWNLOAD

Exclusive from WapYum as we dish out a new track called ''Drake - Talk Up (ft. Jay-Z) - Lyrics'' check on it below.

More For You: Ayanis - Lil Boi (Big Talk) (remix) (ft. Jack Harlow) (Audio, Lyrics) - Lyrics


Stream, buy, read the lyrics, mp3 download, Listen to Drake's 2018 jam titled "Talk Up" featuring Jay-Z.

The song was produced by TWhy Xclusive & DJ Paul.

"Talk Up" is a song by Canadian rapper Drake from his album, Scorpion (2018).

It features American rapper Jay-Z and additional uncredited vocals by Canadian rapper Baka Not Nice.

The song reached the top 20 in Canada and the United States.

Drake - Talk Up (ft.

Jay-Z) (prod.

TWhy Xclusive & DJ Paul) Lyrics.

[Intro: Drake] [knocking on the door] DJ Paul TWhy Ayy, ayy Lot of 6's in here tonight Yeah, yeah, ayy (Dopeman!) [Verse 1: Drake] Ten of us, we movin' as one I'm so proud of who I've become You might think I've taken some lumps Only if we talkin' 'bout sums (Yeah) Intentions are pure, they cannot tell me relax My mentions are jokes, but they never give me the facts This isn't that, can't be ignorin' the stats Based off of that, they gotta run me the max They gotta run me the max, they gotta double the racks They had it set up for real, but they didn't come with the slaps When I heard the shit I was skippin' through that If I get it trippin', it's no comin' back I don't understand, these niggas gotta adapt You know where I'm at, I put the 6 on the map Your shorty was bent, she wanted to vent I promise it fell in my lap My money is young, my problems are old I promise I'm bridgin' the gap [Chorus: Drake] Woo! You know what I'm sayin'? Woo! Ayy, ayy Yeah, you know what I'm sayin'? (Gyeah, gyeah, gyeah, gyeah!) [Bridge: Drake] Niggas provoke, this shit ain't a joke, man, nobody playin' He's at the top and he's at the top, but nobody stayin' These niggas around but they ain't around You know what I'm sayin'? Say that they down, when they shit is down You know what I'm sayin'? [Chorus: Drake] Yeah, you know what I'm sayin'? Ayy, ayy, yeah You know what I'm sayin'? [Verse 2: JAY-Z] Yo, get close enough to HOV, smell like a kilo still (Still) First album 26, I ain't need no deal (Real) Already a hood legend, I ain't need no Shyne (Woo!) First Rollie flooded out, I ain't see no time, woah Stand-up niggas, we only duckin' indictments Dope boys, Off-White, lookin' like soft white on 'em Heh, you know what I'm sayin'? We in the buildin', we came for a billion, ain't nobody playin' Live every word that I'm rappin' Say I lost 90 bricks and it happened You probably wouldn't believe Everything that you seein' right now if it wasn't live action I ain't on the 'Gram, they record who I am God to these dope boys, how do you not be a HOV fan? I'm what Meech shoulda been I'm what Supreme didn't become If Alpo didn't snitch, niggas'd be like Young I got your President tweetin', I won't even meet with him Y'all killed X and let Zimmerman live, shhh, s-streets is done [Chorus: Drake] You know what I'm sayin'? Ayy, ayy, yeah You know what I'm sayin'? [Bridge: Drake] Niggas provoke, this shit ain't a joke, man, nobody playin' He's at the top and he's at the top, but nobody stayin' These niggas around but they ain't around You know what I'm sayin'? Say that they down, when they shit is down You know what I'm sayin'? [Chorus: Drake] Yeah, you know what I'm sayin'? Ayy, ayy, yeah You know what I'm sayin'? DJ Paul


>>DOWNLOAD<<<

Time Counts Uploader
18-10-2020 07:35
127 KellyChi

Related Songs